1. საზაფხულო
სკოლა
,,იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედება,,
სსიპ #147 საჯარო სკოლის დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლები:
ელენე ჯელაძე, თამარ ძიმისტარიშვილი.
საზაფხულო სკოლა მოქმედებას იწყებს 2019 წლის 27 მაისი-13 ივნისის
ჩათვლით.
9.00 -დან
-11. 00 მდე-პედაგოგი: ელენე ჯელაძე
11.00 -დან -13.00-მდე -პედაგოგი თამარ
ძიმისტარიშვილი
მსურველები შეიძლება დარეგისტრირდნენ 2019 წლის 10 მაისიდან-20 მაისამდე.
საკონტაქტო ნომერი: 592 410 401
საზაფხულო სკოლის პროგრამა
საზაფხულო
სკოლის მიზანი:
·
იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედების გაცნობა.
·
წიგნიერების კომპეტენციის განვითარების ხელშეწყობა.
·
მოსმენილი ტექსტის გაგება-გააზრება
·
შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვენბის განვითარება
პროგრამა
მოიცავს:
·
კითხვის საათს;
·
განმავითარებელ-შემოქმედებით აქტივობებს;
·
შემეცნებით აქტივობებს წიგნთან და კომპიუტერთან
(მულტიმედიური ფილმების ჩვენება);
·
როლურ თამაშებს;
·
ჯგუფურ მუშაობას:
·
დისკუსიის წარმართვა;
·
კოგნიტური სქემებით მუშაობას
·
სპორტულ აქტივობებს;
საზაფხულო
სკოლის აქტუალურობა:
მოგეხსენებათ რომ 2018-19 სასწავლო წელს
მოსწავლეები ახალი სახელმძღვანელოებით შეხვდნენ. ჩვენმა სკოლამ
1 კლასში აირჩია გამომცემლობა ,,აიმც,, 2018 მიერ შემოთავაზებული სახელმძღვანელო, ავტორები: ლანა ჭელიძე, ნინო ხაჯვიანი, ნანა სახეჩიძე .სახელმძღვანელო დატვირთულია
ბევრი სახალისო ტექსტებით და დავალებებით, თუმცა ჩემის აზრით მშობლიური ენის შესასწავლად
შექმნილი ყველა სახელმძღვანელო უნდა ეფუძნებოდეს იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედებას,
მის დედაენას, საგანძურს. შესაბამისად
მნიშვნელოვნად მივიჩნიე მოსწავლეებს დამატებითი
მუშაობის საფუძველზე უკეთ გაგავაცნოთ
იაკობ გოგებაშვილის ცხოვრება და მოღვაწეობა.
საზაფხულო
სკოლის ფარგლებში მსურს მოსწავლეებმა
Ø
გაიღრმავონ
ცოდნა ახალი ინფორმაციით;
Ø
გაიმდიდრონ
ლექსიკური მარაგი ;
Ø
ჩაწვდნენ
მისი შემოქმედების დიდაქტიკს.
საზაფხულო
სკოლაში მუშაობის დროს შეასძლო რისკები:
v საზაფხულო
სკოლა დაკომპლექტდება სხვადასხვა
პარალელის მოსწავლეებისგან, რამაც შეიძლება დასაწყისისთვის გამოიწვიოს
მოსწავლეთა სიმორცხვე და პასიურობა .
·
პრევენცია: დასაწყისისთვს ისეთი აქტივობების მომზადება რომელიც,
მოსწავლეების დამეგობრებას შეუწყობს ხელს.
ძირითადად გამოვიყენებთ სკოლაში არსებულ შიდა ეზოს და ბუნებაში თავისუფალ
აქტივობებს.
v რადგან
სასწავლო წლის დასასრულია შეიძლება ვერ მოხდეს მოსწავლეთა ყურადღების
მობილიზება 100 %-ით
·
პრევენცია:
ასეთი
სიტუაციის დროს, ბევრი სახალისო, სათადარიგო აქტივობების მომზადება, რომელიც დაგვეხმარება მოსწავლეთა ყურადღების მობილიზებაში.
2.
2.
თემები:
№
|
თემა
|
სტანდარტი
|
მეთოდი
|
|
1
|
ვანო და
ჩიტი
|
ქართ. I. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და ადეკვატურად
აღიქვას მარტივი
ინფორმაცია;
შეუძლია სწორად
რეაგირება ნაცნობ
სამეტყველო სიტუაციებში.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
· ასრულებს
მასწავლებლის
მარტივ
ზეპირ
ინსტრუქციებს;
· უცნობი სიტყვების
მნიშვნელობის
დასაზუსტებლად
სვამს
შეკითხვებს;
|
სამოდელო
კითვის მეთოდი;
როლური
კითხვა;
|
1 საათი
|
2
|
ბავშვის
სათვალე
|
ქართ. I. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და ადეკვატურად
აღიქვას მარტივი
ინფორმაცია; შეუძლია
სწორად რეაგირება
ნაცნობ სამეტყველო
სიტუაციებში. შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
· მონაწილეობს სიტუაციურ თამაშებში,
ჯგუფურ
აქტივობებში
და
საჭიროების
მიხედვით
ადეკვატურად
ცვლის
სამეტყველო
როლებს
(უსმენს
სხვებს,
სვამს/
პასუხობს
შეკითხვებს);
|
ჩართული
კითხვა;
როლური
კითხვა;
როლური
თამაში
|
1 საათი
|
3
|
ურგო
ამხანაგი
|
ქართ. I. 4. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე
შექმნილი მცირე
ზომის ტექსტები
და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
·
სვამს
/ პასუხობს
შეკითხვებს
მოსმენილ
ტექსტთან
დაკავშირებით;
· ილუსტრაციებს უკავშირებს
მოსმენილ
ტექსტს
და
განალაგებს
მათ
მოქმედებათა
თანამიმდევრობის
მიხედვით;
· ამოიცნობს პერსონაჟის
ემოციურ
მდგომარეობას
(მხიარული,
მოწყენილი,
გაკვირვებული
და
ა.
შ.);
· მონაწილეობს
პერსონაჟის
ჯგუფურ
დახასიათებაში;
· მონაწილეობს ტექსტის
სახელდახელო
ინსცენირებაში,
ირჩევს
როლის
შესატყვის
ინტონაციასა
და
ჟესტ-მიმიკას;
· აფასებს
პერსონაჟს
და
მის
საქციელს
(კეთილია
/ ბოროტია;
კარგად
მოიქცა
/ ცუდად
მოიქცა
და
ა.შ.);
|
როლური
თამაში;
ჯგუფური
მუშაობა სხვადასხვა რაფიკულ მაორგანიზებლების გამოყენებით
|
1 საათი
|
4
|
მუქთამჭამელა
|
1. ქართ.
I. 4. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე
შექმნილი მცირე
ზომის ტექსტები
და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
· ამოიცნობს პერსონაჟის
ემოციურ
მდგომარეობას
(მხიარული,
მოწყენილი,
გაკვირვებული
და
ა.
შ.);
· მონაწილეობს
პერსონაჟის
ჯგუფურ
დახასიათებაში;
|
შერჩეული
ტექსტის წაკითხვა.
2. შემეცნებითი აქტივობები
წ წიგნთან
და კომპიუტერთან;
მლტიმედიური
ფილმის ჩვენება.
|
1 საათი
|
5
|
ალექსი
და აქლემი
|
ქარ.
I. 9. მოსწავლეს შეუძლია ვიზუალურად
გამოხატოს წაკითხული
/ მოსმენილი ტექსტით
აღძრული შთაბეჭდილებები.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
·
ხატავს/აფერადებს
მოსმენილი/წაკითხული
ნაწარმოების
პერსონაჟს;
·
·
ნაწარმოების
მოსმენის/წაკითხვის
შედეგად
მიღებული
შთაბეჭდილების,
აღძრული
გრძნობების/ემოციების
გადმოსაცემად
ქმნის
კოლაჟს
მის
მიერ
შეგროვებული
მასალით
(ფოთლებით,
ყვავილებით,
ხის
ტოტებით
და
ა.შ.);
·
|
შემეცნებითი აქტივობები
წ წიგნთან
და კომპიუტერთან;
მლტიმედიური
ფილმის ჩვენება.
|
1 საათი
|
6
|
კატო და
კატა
|
ქართ. I. 4. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე
შექმნილი მცირე
ზომის ტექსტები
და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
·
სვამს
/ პასუხობს
შეკითხვებს
მოსმენილ
ტექსტთან
დაკავშირებით;
· ქმნის
ტექსტის
ცალკეული
მონაკვეთის/მონაკვეთების
ილუსტრაციებს
და
ასათაურებს
მათ;
· აფასებს
მოსმენილს
(მომეწონა
/ არ
მომეწონა);
· აფასებს პერსონაჟს
და
მის
საქციელს
(კეთილია
/ ბოროტია;
კარგად
მოიქცა
/ ცუდად
მოიქცა
და
ა.შ.);
·
იხსენებს
მოსმენილის
მსგავს
ამბავს
|
მულტიმედიური
ფილმის ჩვენება;
ჯგუფური
მუშაობა;
როლური
თამაში;
|
1 საათი
|
7
|
კურდღლები
და ბაყაყები
|
ქართ. I. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და ადეკვატურად
აღიქვას მარტივი
ინფორმაცია;
შეუძლია სწორად
რეაგირება ნაცნობ
სამეტყველო სიტუაციებში.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
· ასრულებს
მასწავლებლის
მარტივ
ზეპირ
ინსტრუქციებს;
· უცნობი სიტყვების
მნიშვნელობის
დასაზუსტებლად
სვამს
შეკითხვებს;
|
ჯგუფური
მუშაობა სხვადასხვა რაფიკულ მაორგანიზებლების გამოყენებით
|
1 საათი
|
8
|
მელია და
ქოთანი
|
ქართ. I. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და ადეკვატურად
აღიქვას მარტივი
ინფორმაცია; შეუძლია
სწორად რეაგირება
ნაცნობ სამეტყველო
სიტუაციებში. შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
· მონაწილეობს სიტუაციურ თამაშებში,
ჯგუფურ
აქტივობებში
და
საჭიროების
მიხედვით
ადეკვატურად
ცვლის
სამეტყველო
როლებს
(უსმენს
სხვებს,
სვამს/
პასუხობს
შეკითხვებს);
|
მულტიმედიური
ფილმის ჩვენება.
ჯგუფური
მუშაობა.
როლური
თამაში
|
1 საათი
|
9
|
კოჭლი და
ბრმა
|
ქართ. I. 4. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე
შექმნილი მცირე
ზომის ტექსტები
და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
·
სვამს
/ პასუხობს
შეკითხვებს
მოსმენილ
ტექსტთან
დაკავშირებით;
· ილუსტრაციებს უკავშირებს
მოსმენილ
ტექსტს
და
განალაგებს
მათ
მოქმედებათა
თანამიმდევრობის
მიხედვით;
· ამოიცნობს პერსონაჟის
ემოციურ
მდგომარეობას
(მხიარული,
მოწყენილი,
გაკვირვებული
და
ა.
შ.);
· მონაწილეობს
პერსონაჟის
ჯგუფურ
დახასიათებაში;
· მონაწილეობს ტექსტის
სახელდახელო
ინსცენირებაში,
ირჩევს
როლის
შესატყვის
ინტონაციასა
და
ჟესტ-მიმიკას;
· აფასებს
პერსონაჟს
და
მის
საქციელს
(კეთილია
/ ბოროტია;
კარგად
მოიქცა
/ ცუდად
მოიქცა
და
ა.შ.);
|
პაუხებით
კითხვა;
მინიშნებებით
კითხვა;
როლური
თამაში;
|
2 საათი
|
10
|
მერცხალი
და მეცხვარე
|
ქართ. I. 3. მოსწავლეს შეუძლია მართლმეტყველების ელემენტარული წესების დაცვა.
შ შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· მკაფიოდ გამოთქვამს ბგერებს სიტყვაში; პაუზით გამოყოფს სიტყვებს ერთმანეთისგან;
·
იყენებს საკავშირებელ სიტყვებს (და, რომ, მაგრამ...);
·
წინადადების დასრულებას გამოხატავს პაუზით და შესაბამისი ინტონაციით;
·
თავს არიდებს პარაზიტი ჩანართების („ესე იგი“, „დიახ“, „მნა-მნა“...) გამოყენებას სამეტყველო პაუზების დროს.
|
ვარაუდების
გამოთქმა;
დისკიუსია;
ჯგუფური
მუშაობა;
|
1 საათი
|
11
|
ვანო და
ფრინველები
|
ქართ. I. 4. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე
შექმნილი მცირე
ზომის ტექსტები
და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
· აფასებს
მოსმენილს
(მომეწონა
/ არ
მომეწონა);
· აფასებს პერსონაჟს
და
მის
საქციელს
(კეთილია
/ ბოროტია;
კარგად
მოიქცა
/ ცუდად
მოიქცა
და
ა.შ.);
·
იხსენებს
მოსმენილის
მსგავს
ამბავს
|
ვერბალური
მეთოდი;
კითხვა
პასუხის მეთოდი;
|
1 საათი
|
12
|
მეზობლები
|
ქ ქართ. I. 3. მოსწავლეს შეუძლია მართლმეტყველების ელემენტარული წესების დაცვა.
შ შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
იყენებს საკავშირებელ სიტყვებს (და, რომ, მაგრამ...);
·
წინადადების დასრულებას გამოხატავს პაუზით და შესაბამისი ინტონაციით;
|
მულტიმედიური
ფილმის ჩვენება.
დისკუსია
|
1 საათი
|
13
|
გულკეთილი
ქვრივი
|
ქართ. I. 4. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე
შექმნილი მცირე
ზომის ტექსტები
და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
· აფასებს
მოსმენილს
(მომეწონა
/ არ
მომეწონა);
· აფასებს პერსონაჟს
და
მის
საქციელს
(კეთილია
/ ბოროტია;
კარგად
მოიქცა
/ ცუდად
მოიქცა
და
ა.შ.);
·
იხსენებს
მოსმენილის
მსგავს
ამბავს
|
კითხვა
პასუხის მეთოდი;
გრაფიკული
მაორგანიზებლებით
მუშაობა
|
1 საათი
|
14
|
ცალთვალა ირემი და მონადირე
|
ქართ. I. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და ადეკვატურად
აღიქვას მარტივი
ინფორმაცია;
შეუძლია სწორად
რეაგირება ნაცნობ
სამეტყველო სიტუაციებში.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
· ასრულებს
მასწავლებლის
მარტივ
ზეპირ
ინსტრუქციებს;
· უცნობი სიტყვების
მნიშვნელობის
დასაზუსტებლად
სვამს
შეკითხვებს;
|
შემეცნებითი აქტივობები
წწიგნთან და კომპიუტერთან;
მლტიმედიური
ფილმის ჩვენება.
დისკუსია
|
1 საათი
|
15
|
სირცხვილის
აშორება.
|
ქართ. I. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და ადეკვატურად
აღიქვას მარტივი
ინფორმაცია; შეუძლია
სწორად რეაგირება
ნაცნობ სამეტყველო
სიტუაციებში. შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
· მონაწილეობს სიტუაციურ თამაშებში,
ჯგუფურ
აქტივობებში
და
საჭიროების
მიხედვით
ადეკვატურად
ცვლის
სამეტყველო
როლებს
(უსმენს
სხვებს,
სვამს/
პასუხობს
შეკითხვებს);
|
სამოდელო
კითხვა;
დისკუსია;
პერსონაჟის
რუკა;
|
1 საათი
|
16
|
თავის
გაწირვა მტრისთვის.
|
ქართ. I. 4. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს
და გაიგოს
ნაცნობ თემატიკაზე
შექმნილი მცირე
ზომის ტექსტები
და გამოხატოს
თავისი დამოკიდებულება.
შედეგი
თვალსაჩინოა,
თუ
მოსწავლე:
·
სვამს
/ პასუხობს
შეკითხვებს
მოსმენილ
ტექსტთან
დაკავშირებით;
· ილუსტრაციებს უკავშირებს
მოსმენილ
ტექსტს
და
განალაგებს
მათ
მოქმედებათა
თანამიმდევრობის
მიხედვით;
· ამოიცნობს პერსონაჟის
ემოციურ
მდგომარეობას
(მხიარული,
მოწყენილი,
გაკვირვებული
და
ა.
შ.);
· მონაწილეობს
პერსონაჟის
ჯგუფურ
დახასიათებაში;
· მონაწილეობს ტექსტის
სახელდახელო
ინსცენირებაში,
ირჩევს
როლის
შესატყვის
ინტონაციასა
და
ჟესტ-მიმიკას;
· აფასებს
პერსონაჟს
და
მის
საქციელს
(კეთილია
/ ბოროტია;
კარგად
მოიქცა
/ ცუდად
მოიქცა
და
ა.შ.);
|
როლური
თამაში;
დისკუსია
|
1 საათი
|
საზაფხულო სკოლაში მონაწილე მოსწავლის მშობლის შეფასების კითხვარი
№
|
კითხვარი
|
დიახ
|
ნაწილობრივ
(რატომ ფიქრობთ ასე)
|
არა
(რატომ ფიქრობთ ასე)
|
1
|
საზაფხულო სკოლის მოწყობის შესახებ
ინფორმაცია დროულად ხელმისაწვდომი იყო თქვენთვის
|
|||
2
|
საზაფხულო
სკოლის საქმიანობა მორგებული იყო თქვენი შვილის ინტერესებზე, საინტერესო და
მრავალფეროვანი აქტივობები ხელს უწყობდა მათ მრავალმხრივ განვითარებას
|
|||
3
|
საზაფხულო
სკოლაში შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი, მეგობრული გარემო
|
|||
4
|
საზაფხულო სკოლით გათვალისწინებული აქტივობების განხორციელებისას დაცული
იყო უსაფრთხოების ზომები
|
|||
5
|
მიიღებთ თუ არა მომავალში მონაწილეობას
მსგავს აქტივობებში
|
|||
6
|
რამდენად
კმაყოფილი ხართ საზაფხულო სკოლის საქმიანობით?
|
3. საზაფხულო სკოლის ამსახველი ფოტომასალა
საზაფხულო სკოლის რეფლექსია
რეფლექსია
27 მისიდან სკოლაში ფუნქციონირება დაიწყო საზაფხულო
სკოლამ, ჩემი და ჩემი კოლეგის, თამარ ძიმისტარიშვილის ორგანიზებით. სკოლაში ირიცხებოდა 15 მოსწავლე. სამუშაო საათები გავანაწილეთ შემდეგნაირად:
9.00 -დან -11. 00
მდე-პედაგოგი: ელენე ჯელაძე
11.00 -დან -13.00-მდე -პედაგოგი თამარ
ძიმისტარიშვილი
საზაფხულო სკოლის მიზანი იყო:
·
იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედების გაცნობა.
·
წიგნიერების კომპეტენციის განვითარების ხელშეწყობა.
·
მოსმენილი ტექსტის გაგება-გააზრება
·
შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვენბის განვითარება
პროგრამაში
დეტალურადაა აღწერილი საზაფხულო სკოლის ამოცანები და მისი აქტუალურობა, თუ რატომ
იყო მნიშვნელოვანი ამ სამუშაოს დაგეგმვა.
მე პირადად მოსწავლეებან მუშაობას
ვიწყებდი დილის 9 საათდან. ჩვენი მუშაობა
მოიცავდა კითხვის საათს და ტექსტის გააზრებას. მოთხრობას ჯერ მე ვუკითხავდი სამოდელო კითხვის მეთოდით, შემდეგ
კითხულობდნენ მოსწავლეები. კითხვის მეთოდების შერჩევის დროს ვხლმძღვანელობდი ჯიპრაიდის რესურსებიდან http://kargiskola.ge/teacherintro/teacher.php ეს იყო
ჩუმი კითხვა, ერთობლივი კითხვა, მინიშნებებით კითხვა, ხმამაღალი კითხვა, როლური
კითხვა და უამრავი სხვადასხვა მეთოდი.
მოსწავლეებს ძალიან მოსწონდათ ამგვარი მუშაობა, რადგან მათთვის სხვადასხვა მეთოდით
კითხვა არ იყო მოსაბეზრებელი. შემდეგ ვისვენებდით და ვიწყებდით ტექსტის გააზრებაზე
მუშაობას. ტექსტის გააზრების მეთოდებიც ასევე გვქონდა რავალფეროვანი. ტესტირება, სხვადასხვა მაორგანიზებლები თუ ზეპირად
კითხვებზე პასუხი. შემდეგ დროს
მოსწავლეები თამუნა მასწავლებელთან ერდად უთმობდნენ როლურ თამაშებს შესწავლილი
ტექსტების მიხედვით და ელექტრონული სწავლების მეთოდებს. საზაფხულო სკოლამ გარდა იმისა რომ ბევრი სარგებელი მოუტანა
პირველკლასელებს ასევე ჩემთვისაც იყო დიდი გამოცდილება. თითქმის არაფორმალურ
გარემოში გვიწევდა მუშაობა. ეს იყო საკლასო ოთახი თუ სკოლის შიდა ტერიტორია,
არაჩვეულებრივი გამწვანებული ეზოთი. მეც
ძალიან მომეწონა ასეთ თავისუფალ გარემოში მუშაოაბა და მოსწავლეებს ხშირად
ვაძლევდი დასვენების საშუალებას.
ბოლოს მშობლებმა კითხვარის შევსების დროს თითქმის ყველამ დაფიქსირა რომ ყველა
კმაყოფილია ამგვარი მუშაობით, მათი შვილები ხალისით მოდიან სკოლაში და ცოდნასაც
იძენენ. ხანდახან რა თქმა უნდა იყო ხელისშემშლელი პირობებიც. კერძოდ, ივნისის
თვეში დაფიქსირებული მაღალი ტემპერატურა
ძალიან მოქმედებდა მოსწავლეებზე და ხშირ- ხშირ დასვენებას ითხოვდნენ . საჭიროებდნენ
წესების მალმალე შეხსენებას, თუმცა ჩემს მიერ მიცემულ მყისიერ შენიშვნებზე
ადეკვატური რეაქცია ჰქონდათ. დიდი მადლობა მინდა ვუთხრა დირექციას
ხელშეწობისთვის რომ ამ ცხელ დღეებში მათ
ყველანაირი პირობა შეგვიქმნეს რომ
მოსწავლეები შრომისუნარიანი ყოფილიყვნენ.
მომავალში
გავითვალისწინებ ყველა იმ დეტალს რაც ამ მუშაობის დროს მცირე დიკომფორტს უქმნიდათ ბავშვებს და მეც.
16. 06. 2019
ელენე ჯელაძე
საინტერესო პროგრამაა. წარმატებები.
ОтветитьУдалитьმადლობა თეა <3
УдалитьSaitereso programaa,romlis daxmarebit mosqavleebs ganuvitardebat sxvadasxva unarebi da eqnebat mzaoba meore klasistvis
ОтветитьУдалитьმეც ასე ვფიქრობ თამუნა, რომ ძალიან საინტერესო იქნება <3
Удалитьმიხარია ჩვენს სკოლას საზაფხულო სკოლაც რომ დაემატა, ვრგძნობ ძალიან საინტერესო იქება <3
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьძალიან მახარებს თქვენი აქტიურობა და წინსვლა, ბევრ რამეს ვიყებენ თქვენი ბლოგიდან
ОтветитьУдалитьნამდვილად სჭირდებათ პირველკლასელების იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობების შესწავლა. კარგი წამოწყებაა
ОтветитьУдалитьასეთი პროექტები ძალიან საჭიროა ბავშვებისთვის, მით უმეტეს დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისთვის. ვფიქრობ გაამართლებს ასეთი პროგრამა და ყველა სკოლაში უნდა დაინერგოს მსგავსი პროექტები. მადლობა ელენე ჯელაძეს, რომ არ ივიწყებს ჩვენს ბავშვებს და მათ განათლებაზე ზრუნავს.
ОтветитьУдалитьნონა <3
Удалитьძალიან საინტერესო პროექტია. ვფიქრობ, რომ მოსწავლეებს დაეხმარება და გაუღრმავებს ცოდნას გოგებაშვილის შემოქმედების გარშემო.
ОтветитьУдалитьარაჩვეულებრივი ეზო, გარემო, პროგრამა და მასწავლებლები. ყოჩაღ!
ОтветитьУдалитьწარმატებები ელენე, ძალიან მშრომელი ხარ!
ОтветитьУдалитьწარმატებები ელე შენ ხარ სკოლის ბურჯი
ОтветитьУдалитьძალიან კარგი სიახლე იყო ჩვენს სკოლაში, წარმატებები!
ОтветитьУдалитьმნიშვნელოვანი სიახლეა ჩვენს სკოლაში, მშობელზე და მოსწავლეზე ორიენტირებული გარემოს შექმნა!
ОтветитьУдалить